Write a comment

 

הוא מתחיל במקום שהמעי הדק נגמר, ונגמר בפי הטבעת. התפקיד של המעי הגס הוא לעכל את המזון באופן סופי ולהרחיק את הפסולת והרעלים מהגוף. אבל מה לעשות, קצת קשה לשמור על מטר וחצי נקיים כל הזמן, וזה בטח לא קורה בהתרוקנות היומיומית שלנו. הלכלוך שמצטבר על דפנות המעי, מגיע לכל חלקי הגוף ואחראי לכ- 80% מהמחלות. בדיוק בשביל זה המציאו את הקולון הידרותרפיה (הידרוקולוניק).

אל תתבלבלו עם טיפולי הידרותרפיה במים, אנחנו מדברים על הידרותרפיה מהסוג הפנימי. שטיפה של מים בתוך הגוף, או ליתר דיוק בתוך המעיים, כדי לנקות את הגוף מהרעלים שמצטברים. "הצטברות של רעלים יכולה להתרחש בכל מקום בגוף. בכבד, בריאות, בדם, בעור וגם במעי. ברגע שמתחילים לנקות את הרעלים מהמעי, שהוא הביוב הראשי של הגוף, כל המערכות בגוף מטהרות. ניקוי הגוף מרעלים באמצעות שטיפת המעי היא הדרך היעילה, הידידותית והטובה ביותר לנקות את הגוף ולהחזיר למעי את חיוניותו" מסביר ד"ר עדי סאקר.


כמעט כל פעולה שאנחנו עושים (נשימה, לעיסה, תרופות, לחץ) מחדירה לגוף גם רעלים, שמצטברים וגורמים לבעיות בריאותיות רבות.הפשוטות שבהן הן גזים, נפיחות, עצירות, עייפות, כאבי ראש, תחושת כבדות, עודף משקל ועוד. המדאיגות יותר הן סרטן המעי הגס או פי הטבעת, כולסטרול גבוה, יתר לחץ דם, סוכרת ועוד. "כל מה שאנחנו מכניסים לגוף, יוצר עומס שהגוף לא מתמודד איתו. הרפואה המערבית אומרת 'תיקח כדור' או 'תחיה עם זה'. אותנו זה לא מספק. אנחנו מציעים גישה שמטפלת בבעיה מהשורש, ולתמיד. מכאן הביקוש הרב לטיפול ניקוי גוף מרעלים".

הקולון הידרותרפיה, ניקוי רעלים מהגוף באמצעות שטיפת המעי, היא שיטה שהשתמשו בה כבר לפני 4,000 שנה, במצרים וביוון העתיקה. בצורתה הנוכחית, היא קיימת מאז 1906 בארצות הברית, ומאז היא עברה עוד כמה שינויים. ישראל מדורגת במקום השלישי בעולם (אחרי ארצות הברית וקנדה) בתחום של הידרותרפיה פנימית. ולמרות שזה נשמע הרבה והביקוש לניקוי גוף באמת נמצא במגמת עלייה, זה כנראה לא מספיק. "התחום הזה מתפתח בארץ לאט וזה עצוב, כי שטיפת מעיים צריכה להיות בדיוק כמו צחצוח שיניים. כל אחד צריך לעשות את זה" .

ואני עשיתי את זה. כשנכנסו לחדר הטיפולים, גילה המטפלת אמרה לי לקחת נשימה עמוקה. רציתי להגיד לה 'נשימה עמוקה בתחת שלי'. מה שלא היה רחוק מהאמת. כי במרכז זה תחת זה לא מילה גסה. הם כבר רגילים לראות את המטופלים יוצאים מחדר הטיפול הישר לשירותים הצמודים. הם גם רגילים לראות אותם חוזרים בשביל עוד.

הטיפול נעשה בשכיבה ונמשך כ- 45 דקות. צינור חד פעמי שמוחדר לפי הטבעת מזרים את המים המטוהרים למעי, ומערכת אחרת מוציאה את הפסולת מדפנות המעי הישר לתוך מכונה המרוקנת ושואבת אותה ללא ריח וללא הרגשת אי נוחות. גילה היתה איתי לאורך כל הדרך. עיסתה, לחצה ובעיקר הרגיעה. כשהפסולת הופיעה בחלון השקוף של המכונה, הרגשתי קצת כמו אמא גאה. את ההרגשה אחרי הטיפול קשה לתאר בצורה מדויקת. זה גם מרגיש נקי, גם קל, גם חדש, אבל בעיקר טוב. ממש טוב.

המים המטוהרים מהולים בתמצית זרעי אשכוליות כדי להשלים את פעולת הטיהור, ובסיום התהליך מקבל כל מטופל משקה וניל, מלא בחיידקים טובים. ההמלצה היא לערוך בין שלושה לעשרה טיפולים כדי לנקות כמות של רעלים שהצטברה לאורך שנים. למי שסובל מבעיה כרונית, מומלץ לערוך טיפול פעם בחודש, למשך כל החיים.

טיפול ניקוי הגוף מרעלים מתאים לכל אחד, גם למי שסובל מבעיה כרונית וגם למי שרוצה לשמור על תחזוקה שוטפת ועל בריאות הגוף. הוא היגייני, ידידותי, לא כואב, לא מחייב להיות בצום לפני או אחריו ולא כרוך בסיכונים. במרכז סאקר מאמינים כי ניקוי הגוף מרעלים הוא הצלע השלישית בשילוש הקדוש של שמירה על הבריאות. השניים האחרים הם תזונה ופעילות גופנית.

הטיפול אינו פוגע בפלורת החיידקים הטובים במעיים. להיפך, אחרי הניקוי המאזן בין החיידקים הרעים לטובים, עומד לזכותם של הטובים. בעקבות הניקוי, המעי מתחזק, מתנקה ונהפך גמיש יותר. אחרי מספר טיפולים, היכולת של המעי להיפטר מהפסולת בדרך הנכונה והטבעית מתגברת, רמת האנרגיה עולה, העור נראה טוב יותר וההרגשה הכללית הרבה יותר טובה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

Say something here...
Cancel
You are a guest ( Sign Up ? )
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.