Write a comment
עיסוי הוא דרך נפלאה להפיג מתחים, להתגבר על חרדות ולחצים, לשחרר שרירים תפוסים ואפילו לפתור בעיות רפואיות כמו לחץ דם גבוה וחוסר איזון הורמונלי. כשמשתמשים בנר עיסוי ארומטי, היתרונות האלו רק הולכים ומתעצמים



אחת הדרכים לשדרג את החוויה הנהדרת הזאת היא להשתמש בנרות ייעודיים לעיסוי שתוכננו בקפידה כדי להעניק לכם חוויה מרפאת ובלתי נשכחת. חברת Lumen האיטלקית מייצרת מאז שנת 1961 מוצרים ריחניים שעוזרים להעמיק את החיבור בין גוף ונפש ולהשיג בדיוק את המטרה הזאת.
candle articleכעת אתם יכולים ליהנות מאחד המוצרים המובילים ביותר של החברה – נרות עיסוי עם הפעולה המשולבת – מצד אחד מפיצים ריח נהדר שמרגיע את הגוף והנפש, ומצד שני אינם מכילים שעוות נר רגילה, אלא חומרים טיפוליים כמו חמאת שיאה, חמאת קקאו ושמנים אתריים שמזינים את העור בלחות, משפרים את החיוניות שלו ותורמים להתחדשות התאים בו.

הנרות הארומטיים מבית Lumen מיועדים למעסים, מטפלים במגע, מועדוני ספא או אנשים פרטיים שרוצים להתפנק בעיסוי בלתי נשכח. בעזרתם ניתן לבצע טיפול מהנה ומרגיע, המשלב חום, ריח ומגע. כבר כיום נחשבים נרות העיסוי כמוצר מבוקש במכוני עיסוי באירופה הודות ליתרונות הרבים שהם טומנים בחובם להעצמת הטיפול.

ניחוחות שונים לחוויות שונות
שימוש בריח הוא דרך נהדרת להעצים את היתרונות של העיסוי. שילוב בין מגע לריח הוכח כגורם שיכול להפיק יותר תועלת מהפעולה המענגת הזאת. חוקרים שבחנו כיצד הריח עשוי לשפר את הבריאות שלנו מצאו שניחוחות שונים יכולים לשפר את איכות השינה, להפיג מתחים ואפילו לחדד את הריכוז והזיכרון. כל אלו יוצרים חוויית עיסוי מרגיעה, מרפאת ומחזקת מאין כמוה.
גם כשרוכשים נרות עיסוי, ניתן לבחור בין כמה אפשרויות כדי להתאים את הניחוח לתחושה הייחודית שברצונכם להעביר. נרות העיסוי מבית Lumen מגיעים בכמה ניחוחות שונים:

קלאסי (צבע כחול): לעיסוי חם ומקצועי המשלב ריחות של שמן שקדים וחלב אורז.
ניטרלי (צבע לבן): לעיסוי עדין ללא ריח. אידיאלי לבעלי עור רגיש ולמי שמעוניין ליהנות מאפקט העיסוי בלבד, בלי הריח הנלווה.
מרענן (צבע סגול): לעיסוי מרענן ומרגיע בריח עדין של טלק.
פינוק זוגי (צבע אדום): לרגעים אינטימיים, חושניים וספונטניים. הנר מגיע בניחוח של פרחים אקזוטיים ופירות ריחניים.

איך לבצע עיסוי עם נרות ארומטיים
היתרון הגדול בשימוש בנרות ארומטיים בעיסוי הוא השילוב בין ריח נהדר למגע מלטף לכל אורך הטיפול. כדי לבצע את התהליך ביעילות חשוב לזכור להדליק את הנרות בין 10 דקות לרבע שעה לפני הטיפול.

לפני שמניחים את הנוזל של הנרות על הגוף, חשוב לבדוק את הטמפרטורה שלו עם האצבע. בדרך כלל, שמנים אתריים וחמאה יהיו פחות חמים למגע משעוות נר רגילה, אך בכל זאת חשוב לוודא שהם לא חמים מדי. לאחר מכן מומלץ לשפוך כמות קטנה של הנוזל על הגוף, למרוח היטב על העור ולעסות את הרקמות.

לחצו כאן לרכישת נר עיסוי ארומטי

Say something here...
Cancel
You are a guest ( Sign Up ? )
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.