Write a comment

 

קיימים הבדלים בחילוף החומרים בין הגברים לנשים, ודווקא בגלל זה התפריט של האישה צריך לכלול כמה מאפיינים ייחודיים.

לפניכן רשימה של 10 מזונות אשר ממש חייבים להיות בו.

שמנים ואומגה 3

בראש ובראשונה, שמנים המצויים בסוגי דגים מסוימים, חיוניים לתזונה המושלמת של נציגות המין היפה, מכיוון שאורגניזם האישה זקוק כל הזמן (ועם הגיל הצורך הזה רק עולה) לחומצות שומן אומגה 3. דגים הכוללים את אומגה 3 מסייעים לייצור הסרוטונין, והאפקט הזה מתבטא בעיקר דווקא באורגניזם הנשי. חומצות השומן ימנעו מכן לשקוע בדיכאון וישמרו על הבריאות והמראה הצעיר של העור שלכן.

שיבולת שועל

המזווה במטבח שלכן חייב תמיד לכלול את שיבולת השועל. המוצר הפשוט הזה יספק לכן מידה נאותה של מיקרו-אלמנטים וחלבונים. שיבולת שועל מורידה את הכולסטרול, מווסתת את לחץ הדם ושומרת עליכן מפני מחלות לב. כמו כן שיבולת שועל תסייע לכן להתגבר על עצירות, וזו גם הסיבה לכך שהמוצר הזה מהווה אמצעי מונע במאבק נגד סרטן הקיבה. פרט לכך, הוא מהווה מקור מצוין לחומצות פוליות ולוויטמינים אי וסי. הוא כולל למעשה את כל המיקרו-אלמנטים המשחקים תפקיד מכריע בחיזוק הבריאות אצל אישה.

פירות יער

פירות יער הם המקור מספר 1 לאנטי-רעלנים ולאלמנטים אחרים אשר נלחמים בחירוף נפש ברדיקלים החופשיים, מחזקים את הראיה, דואגים לעור שלכן ומורידים את הכולסטרול. יש בהן גם ויטמינים רבים. ניתן להקפיא פירות יער, והדבר לא ישפיע על תכונותיהן המועילות, כך שתוכלו ליהנות מטעמם הנפלא לאורך כל השנה.

בטטות

הבטטות מורידות את רמת הסוכר בדם, והן גם עשירות בוויטמינים ובמינרלים שונים.

אגוזים

אגוזים הוא פרי שממש נוצר לנשים. אם אתן אוכלות שלושה-ארבעה אגוזים ביום, זהו יתרון אדיר למאגר הבריאות שלכן. השמנים המועילים שהאגוזים כה עשירים בהם, יעזרו לכן לשמור על מבנה הגוף ולא יניחו לעודפי השומן להצטבר במקומות האסטרטגיים כמו הירכיים. כמו כן הם מהווים אמצעי מונע נגד סוגי סכרת השונים. האגוזים גם כוללים מינרלים הנלחמים בתאים סרטניים. הם עוזרים נגד לחץ דם גבוה ואובדן הסידן ומקלים על סימפטומים אסטמטיים.

אבוקדו

אבוקדו ממש משופע בשמנים, ויטמינים, מיקרו-אלמנטים ואנטי-רעלנים המזרזים את חילוף החומרים ושומרים על מראה העור.

ביצים

הביצים הן אלמנט תזונה חיוני בתפריט של האישה. גם הן משפיעות לטובה על מצב העור ומהוות מקור מצוין של חלבון.

ירקות ירוקים

אל תשכחו לשלב בתפריט שלכן ירקות ירוקים – הם פשוט חיוניים לאישה. הקטגוריה הזו כוללת ברוקולי, תרד, כרוב ושאר הירקות בצבע ירוק. הם יטעינו את האורגניזם שלכן בכלורופיל – אנטי רעלן חשוב ביותר, וגם בשורה שלמה של ויטמינים ומיקרו-אלמנטים חיוניים.

קקאו

לקקאו יש תכונות להקל על הסימפטומים הכואבים במהלך המחזור, והוא יסדיר את הרגשתכן בתקופה לא נעימה זו.

יוגורט

גם היוגורט חיוני בתפריט האישה. יש בו הרבה קלציום, ובנוסף לכך הוא מסדיר את פעולת המעיים והקיבה, עוזר להרגשה הטובה ולמראה החיצוני.

אם אתן נשות קריירה עסוקות או סתם מתעצלות להצטייד בכל אלה, ניתן למצוא חלק מהתכונות שהמוצרים האלה מספקים בוויטמינים ותכשירים טבעיים אחרים בחנויות הטבע.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

Say something here...
Cancel
You are a guest ( Sign Up ? )
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.